Tuesday, May 28, 2013

Seks Paksa Rela - Mistique No 1



Masa Atuk mula2 belajar dulu mcm2 kes Atuk kena handle.. Dari yang luar kain sampailah kadang2 yang dalam kain pun. Dah menjadi amanah pada Atuk untuk mengikhtiarkan utk menmanfaat kan ilmu yg Atuk ada. Hendak tak hendak kena la buat juga walau kdg2 rasa x sanggup nak tgk aib orang.

Macam biasa drama minggu ini karangan Atuk ni boleh la digunakan untuk exam UPSR korang. Kalau tak anggap je lah cerita ceriti pengisi masa lapang korang untuk menghiburkan hati nan kesepian.

Atuk dijemput merawat ke rumah seorang pesakit. Diringkaskan cerita, suami pesakit menjadi garang sebaik sahaja selesai 'malam pertama'. Kata suaminya, isterinya telah 'ditebuk tupai'.

Isterinya berkeras dengan mengatakan tiada siapa yang pernah dia tiduri selain suaminya. Maka dengan itu, kata sepakat diambil untuk menunjukkan kebenaran diri masing-masing. Entah kenapa, Atuk pulak yang dipanggil sebagai saksi sumpah junjung Quran pasangan itu.

Terkejut gak Atuk bila mereka mengatakan tujuan jemputan Atuk ke rumah mereka. Kalau dari awal Atuk tahu jemputan ke rumah pasangan ini semata-mata nak jadi saksi sumpah junjung Quran, tak mahu Atuk bertandang ke rumah mereka....Siapa lah Atuk untuk masuk campur urusan rumah tangga mereka..Sepatutnya, hal ini dirujuk ke Jabatan Agama Islam..Lagilah layak..

Tapi rupanya, ada hikmah disebalik jemputan ini. Semasa si isteri hendak bersumpah dengan Quran dijunjung di kepalanya, dia kerasukan......

Pesakit: Panas..! Panas...! Aku taubat dah...! Aku taubat dah..!
(kata-katanya disusuli tangisan kesakitan)

Atuk: Siapa dalam tubuh hamba Allah ni..?

Pesakit: Aku penjaga keturunan ni... Kenapa kau datang kacau aku.. Aku tak kacau kau pun..!

Atuk: Aku dah dijemput..aku datang jelah.. Kau ker yang jadi punca semua ni...?

*Pesakit mengangguk...

Atuk: Apa yang kau buat pada dia?

Pesakit: Aku lah yang ambik daranya.. Sejak dia umur 14 tahun lagi..

Atuk: Masyaallah....kenapa kau buat macam tu? Kalau kau ni penjaga, apa hak kau nak buat macam tu..?

Pesakit: Aku mulanya memang tak ada niat.. Tapi lawa pulak bila aku tengok.. Aku pun ada nafsu....

Atuk: Kau tak rasa bersalah ke pada suami tubuh ni?

*Pesakit diam..Hanya linangan air mata yang mengalir di pipinya

Atuk: Dengar tak apa aku tanya ni...!?

*Seraya itu, jari manis kaki pesakit saya picit dengan lada hitam

Pesakit: Sakit la bodohhhhhh!!!!! Aku dengar lah ni!

Atuk: Dah tu, kenapa kau tak jawab...!

Pesakit: Memang aku rasa bersalah.. Tapi benda dah jadi, nak buat camana?

* Menyirap darah ATUKbila dengar jawapan macam tu...Tak ada rasa bersalah langsung!

Atuk: Memang kau ni dasar kurang ajar.. Meh sini aku ajar sikit..!

*Point-point gangguan dicucuk dengan kuat. Biar rasa sikit....!

Pesakit: Sakit..! Sakit...!

Atuk: Senang cerita, kau nak keluar tak dari tubuh ni..!?

Pesakit: Aku dah sayang dia...aku tak mahu keluar...!

Atuk: Kau nak sakit ker nak keluar..?

Pesakit: Aku tak mahu sakit dan aku tak mahu keluar la bodoh...!

Atuk: Ni dah melampau ni...Dah la porak perandakan rumah tangga orang...!

Pesakit: Kau peduli apa..!?

Melihat kepada kedegilan seumpama ini, ATUKterpaksa gunakan kaedah tikaman agar dengan izin Allah, gangguan tersebut dapat dihapuskan..

Atuk: Telah aku bagi amaran berkali-kali agar kau keluar..tapi kau tetap dengan kedegilan dan sifat angkuh..Malahan kau lawan aku pulak...Ini amaran terakhir, mahukah kau keluar dari tubuh ini selama-lamanya....?

Pesakit: Aku tak akan keluar...Buat lah apa yang kau nak.......!!!

Maka, sebagai ikhtiar terakhir, Atuk gunakan amalan makrifat 'Pedang Hamzah'. Dimulai dengan ucapan salam dari ayat dalam surah Yasin, pedang kesayangan ini dipanggil berulang kali. Setelah 'terasa' ianya di tangan, maka ditusuk ia ke rusuk kiri pesakit. Pada pandangan batin, mohon pada Allah agar ianya mengena gangguan yang berada ditubuh pesakit. Setelah tikaman dibuat, pesakit menggelupur kesakitan. Seraya itu keluar bau busuk dari celahan kemaluan pesakit. Naik muntah jugaklah bila bau... Alhamdulillah, gangguan yang dialami sudah tiada lagi. Pesakit kemudiannya dimandikan dengan air syifa bersama sebaldi air oleh Ibunya sendiri..



Pada malam itu, rahsia selama 23 tahun akhirnya terbongkar bila ianya diceritakan oleh ibu pesakit. Menurut ibunya, arwah suaminya (ayah pesakit) merupakan bomoh ilmu hitam yang hebat. Memang ibunya tahu, syarat semasa menerima ilmunya ialah harus mengorbankan anak bongsu agar penerimaan amalan menjadi ampuh. Tapi ibunya pendamkan rahsia ini kerana dilihat tiada apa-apa yang berlaku pada anaknya.

Anaknya pula menceritakan kisah dia bermimpi bersetubuh dengan seorang lelaki kacak. Hal ini berlaku semenjak dia berumur 14 tahun hinggalah malam sebelum ATUKdatang ke rumah. Memang dia ingat, kali pertama dia bermimpi berjumpa lelaki tersebut, terasa pedih dan keluar darah dari kemaluannya pada keesokkan paginya. Tapi hal itu dirahsiakan (kecuali pada kakaknya) kerana dilihat tiada apa-apa yang berlaku pada dirinya setelah beberapa hari.

Final kisah rawatan ini, suami pesakit berkali-kali meminta maaf pada si isteri.. Syahdu jugak bila tengok.. Atuk pun mengalir air mata bila melihat babak kemaafan ni.. Hubungan suami isteri ini akhirnya pulih dengan baik.

Kepada pengamal ilmu hitam, pintu taubat masih terbuka. Balik semula ke jalan Allah..Jangan diikuti jalan syaitan.. Kehebatan dunia tiada yang mampu melebihi kehebatan Allah kerana Dialah Maha Pencipta.. Kita ini hanya duli pada yang Maha..

No comments:

Post a Comment